All by my self :)

Dagen har än så länge varit riktigt bra, blev väckt av Tim som kom inhoppandes på mitt rum ^^ Vi käkade frukost och promenerade sedan ner på stan. Jag köpte en skjorta på H&M (trotsade min egna princip och gick dit ^^), den är hur snygg som helst, svart och vit :) Det blev dock ingen blå som jag hade tänkt mig fråm första början! Får bli senare till våren. Inhandlade sedan en massa nya téer, 6 olika sorter - tre röda, ett grönt och två svarta :) Smaskens! (ska slappa och dricka te hela kvällen nu tror jag ^^) Sedan bar det av till Mest Ute, spenderade kanske en timma där inne, Tim köpte skor och vi snackade om klättring, paddling och vandring. Ska snacka ihop mig med Magnus och försöka dra med ett gäng ut och hitta på någonting nu i sommar! Är redan nu otrooooligt sugen på att sticka ut och vandra några mil.. Grymt sugen!

Blev bjuden på en kaffe sen på Wayne's, hur gott som helst! Har inte druckit en kaffe latte med choklad smak på evigheters evigheter! Njöt sjukt mycket! Nu sitter jag dock hemma, mätt och belåten efter en riktigt maffig middag med skinkstek ;) Har pratat med far min i telefon om lite allt möjligt och ska snart dra på mig mina skor och promenera hem till farmor och farfar. De kom tydligen hem ifrån Finland för några dagar sen :)

Annars så ska jag sitta hemma hela kvällen, slappa och ta det lugnt. Ska för en gångs skull antagligen vara ensam! Mitt sällskap blir en film, litervis med te, frukt och kanske min kära mor :)

Have a nice day ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0