No place but home :)

Sa upp kontraktet igår på rummet i strängnäs så nu flyttar jag hem igen :) Kände att jag inte riktigt pallade mera, det är suuper kul att bo där det är det verkligen! Man har en frihet som man inte har haft förut och man kan gå ut när man vill :P Men det blev för mkt med skola och boende i samma lilla stad, det blev så koncentrerat på just skola. Så jag flyr hem igen till storstan ^^ Haha nej men det ska bli skönt att komma hem, slippa laga mat varje dag, kunna snacka med mamma (ja jag är en morsgris :) !) varje dag utan skyhöga telefonräkningar och kunna träffa Gustaf, Nylander, Anna och de andra en vanlig vardag utan att behöva betala 80 kronor för tågresa hit och tillbaka ^^ Flytthjälp kanske? :)




Kommentarer
Postat av: mamma

ja nu ska man börja serva igen ( trodde hon ja) och skyhöga telefonräkningar ska komma indroppandes IGEN. men jag tror nog att jag ska sluta vara morsa för mycket och göra upp lite scheman över matlagning och tvätt och städning mm. Men det ska faktiskt bli skönt och få hem dig igen gurkan. puss

2008-12-31 @ 17:22:41
Postat av: Ramen

haha de e bra morsan :D

2009-01-01 @ 23:20:02
Postat av: sky

När flyttar du då?

2009-01-02 @ 11:41:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0