Hola amigos!

Äntligen har mitt vanliga skrivsugna jag börjat komma tillbaka efter en lagom lång svacka ^^ Kom in i en sån där period när jag läste en massa i stället för att skriva en massa! Men nu är det cool igen, I'm back :) !

För tillfället sitter jag här hemma och fryser. Kom hem från Gran Canaria i lördags natt efter att ha firat jul där nere en vecka. Såå myyyys! Varmt och skönt. Somnade vid poolen några gånger så lite brun har jag faktiskt blivit! Kanske inte direkt en sån pepparkaka som man hade hoppats på men lagom gyllenbrun iaf! Hittade en ny vän där nere också, Jens heter han. Kommer från Huddinge och tro det eller ej - vi har en gemensam kompis ^^ Han och Patrik gjorde lumpen tillsammans! Snacka om att världen är liten! Satt hemma hos Nylander igår och drack glögg med Gustaf och Nylandes familj och vi började snacka lite om att jorden faktiskt inte är så stor som man tror. Och kom fram till att Marcus pappa David känner min gudfar sen lång tid tillbaka :P Så åter igen - världen är liten!

Kom fram till en annan sak igår också, jag tycker inte om att bylsa på mig en massa kläder lika mycket som jag gjorde förr. Då älskade jag stora tjocka stickade tröjor, nu vill jag hellre gå omkring i linne och skjorts och njuta av värme någonstans ^^ Märkte det när Gustaf plockade upp mig igår och jag fick krypa in i tjocka vinterjackan efter en vecka i sommakläder. Suck :P Men det är var bara att gilla läget så vi drog till Tuna Park där jag inhandlade lite nya tröjor så jag iaf kan njuta av snygga varma kläder när de behövs :P

En annan totalt super härlig grejj som har hänt den närmsta tiden är att mamma och Per-Arne gifte sig på Gran Canaria (det tog dem bara typ 6-7 år ^^)! Och jag erkänner, jag grät i kyrkan :) men någon ska ju göra det och eftersom jag gråter till filmer och jag grät när Ebba döptes så varför inte mammas bröllop också? Jag är blödig I know, and I'm proud of it!

"Spirit
Through the land
Spirit of peace
Oh yes
Spirit move
Oh move
Oh yeah
Heaven send down"


Kommentarer
Postat av: Ramen

Yey comeback :D

2008-12-31 @ 16:38:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0