Happy new year!!

Känns lite overkligt att det är nyårsafton idag och att jag fyller 18 om 5 dagar. Känns inte alls som att det stämmer, kikade just i kalendern och det blev en liten wow-upplevelse när jag insåg att det verkligen var nyårsafton idag. Att det inte känns som det måste bero på att jag inte har haft en riktig jul med julmat, kalle anka, granar som glittrar, släkt, paket och den där eviga väntan. Nej jag flydde till Gran Canaria i stället och tillbringade julafton på en marknad och sen kommer jag inte ens ihåg vad jag gjorde mera den dagen (!!!) .. Fast det var ganska skönt iaf, slippa den där väntan på kalle anka, maten och julklappar för att sedan bara ha tråkigt resten av kvällen ^^ Menmen, nu sitter jag iaf här med håret nyfönat och klänningen hänger på garderobsdörren där nere och väntar. Så det blir väl några timmar med städning och förberedelser inför aftonen som inviger det nya året :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0