Gaah!!

Lagom bra start på kvällen när Nylander hör av sig och frågar om det är jag som sitter vid msn och fjantar mig och jag upptäcker att någon har hackat min msn. Så det blev en 20 minuters ilsken tid när jag försökte byta lösen innan idioten loggade in igen. Men lyckades till slut och blev lättad, bara för att upptäcka att puckot hade tagit bort närmre 30 kontakter! Jag fattar inte hur någon kan sjunka så lågt att man hackar någons msn och går in och skriver en massa osammanhängande gojja till folk! Så om någon nu har fått några konstiga meddelanden från mig under den närmsta timman på msn så var det inte jag utan någon idiot som inte har något bättre för sig än att bete sig som en idiot!





Kommentarer
Postat av: Anna

Idioten försökte inte hjälpa dig att ragga :o)?

2008-12-29 @ 22:00:10
URL: http://annoula.blogg.se/
Postat av: sky

det förklarar en del

2008-12-29 @ 23:01:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0