En kväll under fyrverkerierna :) !

Snaart är det dags för party ;) Klänningen är på, strumpbyxorna är hela (för en gångs skull ^^), sminket är perfekt, örhängena på plats och håret perfekt - allt för en kväll under fyrverkerierna :) Förra året tillbringades natten hos Högbergs i Slagsta med rött läppstift och champagne, nu blir det med Annabanana på Ming till en början och sen vidare på party någonstans för att sedan avsluta år 2008 på stan under en himmel fylld med färger - kan det bli så mkt bättre? :) Knaprast ;) Det är till och med snö ute!! Så alla tjejer (som jag) i strumpbyxor kommer nog frysa x-antal timmar idag. Osmarta som vi är :P Jag har ju då tur som har den mor jag har "Ta med dig kläder tills du ska gå hem" har hon tjatat om sen hon kom hem från jobbet. Så jag har packat en väska med tajts, raggsockor, stövlar, långärmad, kofta, mössa och vantar :P Tror jag överlever natten, eller vad säger ni? ;)

GOTT NYTT ÅR PÅ ER :) Ses 2009 ;) !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0