The history of the historylesson ^^

Hade första historia lektionen idag, vi var bara 9 stycken! Så det blir en kurs med få deltagare men det är iaf enligt min mening mycket skönare. Blir en annan miljö och helt andra möjligheter som min lärare sa :) Vi ska studera det mesta och äntligen ska jag få läsa om franska revolutionen som alla håller på att tjata om :P Dock så ska vi studra första och andra världskriget och mellan krigstiden igen vilket jag har gjort x-antal gånger under x-antal år ^^ suck...

peace!

Kommentarer
Postat av: hampus

HAR DU INTE LÄST OM FRANSKA REVULOTIONEN???? det är ju typ historien om varför vi har de lagar och de statsskick som vi faktiskt har idag! hur har du missat det?? =S

2008-08-21 @ 21:36:08
URL: http://stavem.blogg.se/
Postat av: Mamma

Knäppa du

2008-08-23 @ 17:06:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0