Rookiekurs med Lottakåren

De senaste 9 dagarna har varit bland de bästa i mitt liv. Jag har varit i Karlskrona på kurs inom frivilligrörelsen och stormtrivdes! Minnen och vänner för livet helt enkelt. Vi har legat i fält, haft excercis, haft brandövning, sjukvårdutbildning, besökt en ubåt och en stridsbåt, haft patrullrunda och en massa massa mer kul. Att säga hejdå igår var inte kul, Sky åkte först och sen Marre, Pernilla och resten av gänget. Jag grät floder när tåget tuffade iväg, det var inte kul att se brudarna åka iväg och inte veta när man får träffa dem igen. Anna fyller år idag, 18, ska höra av mig till henne iaf :) Henne ser man nog snart igen Nicole också, Marre och Pernilla - Hälsingland, here I come! Svårast av allt var att skiljas ifrån Marre och Pernilla, hjärtskärande faktiskt... Två helt underbara otroligt bra vänner som ligger mig mycket varmt om hjärtat. Madde får jag träffa på fredag för då är det festival ;)

Bilder kommer snart :)<3


Kommentarer
Postat av: skåning (sky)

Känner precis som du, när ni stod uppradade längst parongen när tåget åkte förbi grät jag mer än någonsin. Pernilla och Marre saknar jag mest det var hjärtskärande och det gjorde ont att skiljas från dem.

2008-08-10 @ 13:38:52
URL: http://hopplosgroda.blogg.se/
Postat av: Jasmine

Det var lite sorgligt att lämna alla faktiskt, men har man varit med om det så mycket som tex. jag blir man van och härdad. Men du lär nog träffa de flesta igen, Hanna. Ha det så bra Kramar <3

2008-08-10 @ 17:54:48
URL: http://taxus.blogg.se/
Postat av: Lappen

Hanna, det gör fortfarande ont. Jag saknar dig och sky hur mycket som helst. lova att vi ses igen<3

2008-08-10 @ 18:17:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0