What a wonderful day =)

Lunchrasten var UNDERBAR! Låg på ångbåtsbryggan i två timmar och bara njöt av livet, solen och vännerna. Helt underbart! Vi ska ha en roadtrip med en galna upptåg och vi ska gå ifrån Skåne till Strängnäs blev slutsatserna av de timmarna ^^

Tränade en snabbis innan vi skulle till bussen, men allt slutade med att jag satt i "strech-rummet" med Sara och snackar om allt och inget :) Sen fick jag och Sky småspringa till bussen, vi var nästan framme när jag insåg att min jacka med mitt busskort hängde i skolan - då var det 5 min kvar tills bussen skulle gå. Så vi spatserade tillbaka, jag iförd mina glajjor och en blå blomma vid örat. Tog det lugnt och sansat, vi skulle ta nästa buss planerade vi. Allt slutade med att vi åkte tåg med Torbjörn och vi kom i tid till kyrkan iaf!

Och damn vad skojj det var! Födelsedags träff för Sara :) ! Glass med maränger och chokladsås, Familjen Flängafram leken (jag är stolt författare av den historien!!) och kareoke xD Sjöng för fulla muggar, var helt underbart att sjunga med Sara igen. Har inte gjort det på år och dar känns det som!

Nu är vi hemma, jag och Sky och ska snart dumpa ner oss i sängen och slumra sött tills imorn bitti så man ska upp och fara igen ^^


Kommentarer
Postat av: Anna^^

Stolt författare? :P var det inte jag som gav dig familjen flängafram? ;)

2008-04-19 @ 17:31:42
URL: http://nutsncoffee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0