Tre toppen saker ^^

Det har hänt en hel del de senaste dagarna faktiskt. Framför allt tre kul saker har hänt!

- Igår satt jag, Krull och Henke på Ångbåtsbryggan och njöt av vädret, pluggade och lyssnade på musik ifrån min mobil. Vi var bara allmänt glada och lyckliga! Helt plötsligt slutar musiken spela och vi hör ett plopp! Jag och Krull reagerar direkt och typ utbrister "Vad var det där?", jag tittar ner och ser att min mobil är borta, tittar ner i vattnet och ser en massa bubblor. Då inser jag att min nya kära mobil har hamnat i mälaren! Vibratorn hade gått igång för någon mupp hade ringt mig så den hade burrat ner i vattnet! Hur reagerade jag? Joo genom att skratta ^^ Jag satt där och skrattade för det var så ironiskt! Sen slog det ju att alla mina 150 nummer hade försvunnit. "Snacka om att slänga pengarna i sjön" slog det mig sedan, för jag hade nämligen tankat telefonen dagen innan ^^ Vickan trodde mig knappt, Sky trodde allt var ett skämt, Linn skrattade åt min olycka och mamma likså. Bra dag, mycket bra dag!!

- Har badat idag, första doppet Mälaren skedde vid bryggan på Tims tomt :D Jag och Gustaf hade kört omkring ett tag och kidnappat folk och när vi hade dumpat Tim fick vi för oss att vi skulle bada, vilket vi också gjorde :) det var kallt men ack så skönt! Nog för att det bara blev ett snabbt dopp och sedan upp igen och på med kläderna :P men ändå!

- Fick en ny mobil idag, en Sony Ericsson W660i, blev en svart - jag älskar den! Så himla härlig! Svart, lagom stor, väger inte alls mycket och det är en Walkman ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0