Tåg.

Skrivit klart och skrivit ut manus med Linn idag, satt i två timmar men nu är allt klart :D SKÖNT! Åkte till Tuna Park med mamma och lämnade tillbaka skjortan jag köpte igår, det var ju ett stort hål i sidan på den :( Hittade Mangs på MQ och fick en bamsekram, kilade sedan runt med honom ett tag innan mamma ringde och ville ha med mig till bilen för vi skulle handla :)

Hem, äta och plugga innan vi skulle hämta Sky på stationen. Stackarn fick ju en massa tågproblem eftersom det var skogsbrand neråt. 2 timmar försenad var hon och hon hamnade hemma hos mig och inte i Strängnäs ^^

Alltså tåg är egentligen hopplöst. Jag kommer ihåg när jag var mindre och jag och mormor skulle åka hem ifrån Skåne. Tåget rev ner en elledning över sig som låg tvärs över spåret, då var vi utanför Sävsjö. Några hungriga timmar senare kom en spårvagn som hämtade barn och pensionärer först, körde in oss till Sävsjö där vi blev satta på buss till Norrköping där mamma fick hämta oss :P Och tack vare detta så missade jag Halloween festen jag skulle på och min dejt Rickard fick dansa ensam :( Då var jag liten. Nu råkade Sky ut för samma sak, ungefär ^^ Alltså - tåg är hopplöst!

Kommentarer
Postat av: Linn

På tal om Sävsjö har du skrivit den där artikeln om Ostmästaren som ska vara inne imorrn? puss

2008-04-29 @ 23:26:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0