Sunflower.

Jag har gått och tänkt på solrosor hela dagen, jag vet inte varför. Kanske vårkänslorna som börjar sippra in i hjärnan på mig, vem vet? Stora, klargula doftande solrosor, de ploppar upp lite här och var i mina tankebanor. Men tänk var vackert med en stor rabatt med solrosor, fatta sommar det är då :) Ahh, jag längtar! Ska nog se till så att vi har stora, vackra solrosor i klaraste färg!

Mådde inte så super imorse, magen skrek "AJ" mest hela tiden. Trist nog så fortsatte den göra det hela dagen så på kemi lektionen insåg jag att det inte skulle funka att stanna kvar hela dagen. Så jag kilade till matsalen och sedan mot bussen och nu sitter jag hemma. Riktigt skönt faktiskt, ska vila en stund och sedan plugga. Har en del att göra.

- Företagsekonomi (prov imorn)
- Matte B, x-antal sidor skall räknas
- Kemi A, sammanfatta lite och skriva uppgifter

det är iaf mest aktuellt nu, sen är det en del till ^^ Nästa vecka är det dags att börja plugga till riksprov i kemi och fysik. Ska bli skojj faktiskt. Kommer bli grymt jobbigt och man kommer nog klaga en hel del och vara när på att ge upp också ett antal gånger, men själva utmaningen ska bli rolig. Lyckan om jag klarar målen för de två proven blir oändlig :D Det ska nog gå fint, Krull ska hjälpa mig med fysiken - blir braa :)

Såg en klarröd jacka idag, mm vår :) Såg även en härlig marinblå färg på en annan jacka, jag vill ha :) !

Kommentarer
Postat av: camillalyktberg

Haha va härligt med solroser :D

2008-04-02 @ 14:51:35
URL: http://camillaelisabetlyktberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0