Stökiometri.

Jahaja, då har man börjat plugga ordentligt på stökiometrin igen då. Var ett tag sedan så nu är jag faktiskt taggad på att lära mig ^^ Sist gick det åt helvete men det ska det då inte göra den här gången. Det har jag iaf bestämt mig för. Faktiskt lite kul att sätta sig och räkna på det här, var ju så länge sedan så jag kommer inte ihåg allt men vissa uppgifter kan man fortfarande ^^ Haha :) ! Ska plugga med det här ikväll så jag kan slappna av i helgen och bara njuta av saker och ting som inte har med skolan att göra! Skönt :)

Börjar lukta mat här också, korv med potatismos! Sitter och är livrädd för att mamma ska komma ner och skrämma livet ur mig genom att knacka mig på axeln och säga att det är mat. Har nämligen mobilen inpluggad på högsta volym så är otroligt avskärmad ifrån verkligheten. Det och såklart min kemi bok! Haha.

Ska försöka kika på film ikväll också, kanske armageddon? Ehum, jag har blivit hel fäst i den! Love it! Har musiken ifrån den på mobilen och lyssnar jämt på låtarna! Det är jag och Linn i ett nötskal tillsammans :) Vi sprang omkring i Strängnäs idag med våra heta brillor och försökte dela på ett headset och lyssna, det gick ju super :P fick hålla varandras händer men inte ens det verkade hjälpa :P Haha! Nötter eller vad?

Euklides imorse var kul, satt med Krull och Sandra. Krull satt och sov emot min axel och jag använde hans hår som huvudkudde medans jag räknade på randvinkelsatsen och lite annat smått och gott ^^ Uppfann också ljudisolerande luft xD Vi var allmänt flumm och Sandra hade lite kul åt oss, så pass kul så att vi har blivit hennes nya "sago offer" "djävulskt leende ifrån henne" Haha xD

And you can tell everybody this is your song
It may be quite simple but now that it's done
I hope you don't mind
I hope you don't mind that I put down in words
How wonderful life is while you're in the world

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0