Sony Ericsson W660i.

Jag tokälskar min telefon, den är hel najs :) Nog för att den röda hade varit hetare men hallå, hur snyggt är det inte med svart? :) Håller på att föra över en massa musik och damn vad mycket det är som får plats :D Haha! Jämför man med min gamla så är det såå mycket mer! Riktigt kul faktiskt :)

Börjar bli lite hungrig så jag sitter och tänker på vad jag ska äta. Steka kyckling och göra en sallad med pasta, eller en ost och skink sallad. Jag vet inte riktigt men det lockar rejält att äta en sallad iaf! Fast en schysst dressing blir svårt att få till. Är inte van att göra sådant. Men det ska nog fixa sig, en Hanna i köket och något spännande brukar komma fram :P Haha!

Kommentarer
Postat av: Anna

Ring om du blir matförgiftad!

2008-04-05 @ 18:02:08
URL: http://annoula.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0