Snöö.

Stockholm i måndags var riktigt roligt! Fick äntligen träffa min kusiiiiiin xD Plus att Torbjörn var liika galen som alltid ^^ Felix var där också, vilket märktes tydligt då det aldrig var tyst. Men som sagt, människor var lika roliga som alltid. Stadsvandringen var inte såå rolig, det var kallt och jag och Linn gick hand i hand och pratade :) Medelhavsmuseet var najs, jag älskar sådant :) Greklands historia drog han, och han var arkeolog. Efter det sprang jag och Linn iväg till Västerlånggatan och mötte Jennie och Fadwa, vi sprang omkring och hamnade bland annat i jooordens mysigaste affär. Linn fick en present därifrån :) Dagen avslutades med en promenad med Linn mellan 21.45 och 23.00. Vi satt på en brygga i kanske 40 min och pratade. Det var så vackert där. Sedan blev vi attackerade av grodor, var av en var död ^^

Idag snöar det, kul kul. Så vi ska ha teori på idrotten i stället för att springa spåret :) Frukosten imorse intogs på Lauras café tillsammans med Krull. Hade en riktigt trevlig kväll med honom i hans och Lollos lägenhet. Vi skulle plugga men det slutade med att vi åt kycklingwok och tittade på tv och sjöng visor ^^ Men jag kunde slappna av iaf, andas och ta det lugnt. Vilket väl behövdes.

Ska snart hem, ska bli skönt. Lugn helg - inge Skåne road trip :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0