Sleeping beatuty.

Grymt skönt att sova i 10 timmar faktiskt, fast jag kom på att jag borde inte göra det, för jag vaknar alltid med huvudvärk när jag har sovit så länge. Och det är aldrig kul! Mumsigt värre med gröt till frukost iaf, har börjat med en ny variant - jag häller i en massa linfrön tillsammans med havregrynen. Det är super gott :D Vädret är fint ute också, dock så blåser det en hel del. Min plan på att kila ut och springa har gått om intet, har jag för ont i ryggen idag. Så jag ska ta det lugnt den här helgen, kanske ut och gå med mamma en timma eller två ikväll :) Annars så ska jag dammsuga, plugga och fixa lite :) Blir helt och hållet en "ta-det-lugnt-och-ta-hand-om-mig-själv-helg" med fotbad och lite annat skönt :)

Kommentarer
Postat av: Gert Falking

Tar du den i 2:an om jag ger dig kläder?

2008-04-05 @ 23:18:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0