Seg morgon.

Aldrig varit med om en segare morgon på bussen! Var hur pigg som helst tills jag satte mig på 720, då blev jag seg. Inte trött-jag-måste-sova-trött utan trött-jag-vill-sova-seg :S Och gick det? Jag vet inte om jag ska vara ärlig. Satt och slumrade fram till Mälarsjukhuset men sen kommer jag inte ihåg så mycket mer än brottsstycken som tyder på att jag faktiskt har somnat och sedan vaknat igen lite då och då. Och oj vad segt det var att hoppa av bussen, hade varit så skönt att bara sitta kvar och åka runt i några timmar till och sova.

Egentligen så hade jag gärna stannat hemma idag, det är ändå ingen jobbig dag, bara en knasig dag. Har två möten i rad - Europarådmöte med Thomas och sedan Dramamöte med manusgruppen. Inte kan jag träna heller, har för ont i ryggen :/ Så det är en allmänt konsigt tisdag idag. Annars tränar jag alltid tisdagar (de tisdagar jag inte ha drama så klart) och sedan åker hem och pluggar. Men inte idag, nejnej - hela min rutin är upp och ned ^^ Aah! 
 
Men på något sätt så ska väl den här dagen också bli bra till slut :) Vädret är iaf fint! Solen skiner och det är kylig men kanske varmare senare mot eftermiddagen? Glömde dock mina nya heta glajjor hemma :( Vet inte hur jag lyckades med det menmen. Linnsson har säkert också glömt sina ^^ Skulle inte bli det minsta förvånad!!

Sunshine and a biiig smile

Kommentarer
Postat av: B1

Haha jag kom faktiskt ihåg mina:P men som sagt man skulle ju inte bli direkt fövånad m jag också glömde mina...

2008-04-15 @ 10:21:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0