Röda Jeans.

Jag måste säga att ingen av mina kära sötnosar är direkt smarta ^^ De undrar vad en "Lotta" är, men ingen är smart nog att googla det. Haha, det är lite skojj faktiskt! Så nu ska jag vara riktigt snäll och länka sidan: www.svenskalottakaren.se (lite får de ju göra själva menar jag :P)

Jag har tränat som ett djur idag, det var sjuuukt skönt! Fast Tim var elak, retades och hade sig. Men egentligen, jag är inte förvånad eftersom jag brukar göra samma sak emot honom "oskyldig". Sprang först i 15 min och sen styrketräning. Var inte så där super duktig på att stretcha och det kommer jag att få betala för men skit samma, orkade inte. Krull och Lollo satt inne på Lauras såg jag sen när jag gick förbi, kilade in och hälsade och blev förvånadsvärt nog sittandes där i några minuter innan jag lyckades tvinga mig därifrån. Tur att jag inte tog av min jackan för då hade jag varit helfast ^^

Har röda jeans på mig idag. Har inte haft det på länge, tror det var ett år sedan. Men det är najs, röda jeans, grå tröja och pumps :) Känner mig suuper fin! Fast jag har ont i fötterna ^^ Egentligen hade jag inte väntat mig annat men ändå. Man kan ju alltid hoppas på något bättre än svullna fötter! Egentligen är det knas hur fötter kan svullna så under dagen. På morgonen sitter skorna super, nästan så att de är stora. Men det är bekvämt och inte det minsta smärtsamt att gå i. Sedan, efter lunch ungefär börjar det dunka lite. Smärtan är som mest mot sista lektionen. Som nu, det gör ont. Så ska väll byta skor ^^ Man är ju iaf smart nog att ta med sig andra skor. Men ändå, hur kan fötter svullna så att skor som från början var för stora, nästan blir för små? Hmm..

Aja, lektion nu. Europakunskap :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0