Perfekt helg :)

Helgen har varit helt bäst :) Fredagen slutade i Åker hemma hos Mangs. Gick på promenad runt lite varstans, satt på en brygga och njöt av utsikten. Grymt fint! Vattnet var inte såå farligt kallt men inte badade vi inte ^^ Kikade på när han tränade smågrabbar, hyrde en hel läbbig skräckis som vi kollade på på natten, Mangs lekte mästerkock och lagade suuper god mat! Blev faktiskt impad över maträtten, aldrig smakat tortellini så förut :) Gillade hans rum, bilder, filmer och lite böcker där som var najs :) Men en hel lyckad kväll, varmt och vackert väder! 

Det var fint när vi vaknade på lördagen men inte någon timma senare ^^ Grått och tråkig! Fast iaf inte så kallt som det såg ut att vara :) Vi hade kikat fel på bussen så jag kilade hem till Robin och våldgästade honom i två timmar i stället för att sitta ute och ha tråkigt ^^ Tog mig in til Strängnäs och fick med mig Sky hem. Kvällen avslutades hel slött ^^ Film, film, film, promenad för att köpa frukt, film och sova :P

Min söta Linn kom i söndags och helgen avslutades perfekt! Cykelturer, kallchoklad dryck, matte, prat, Armageddon och en massa annat braa :)

Så ja, helgen har varit helt perfekt :)

Denna dag har också varit najs, jag och Linn har skrivit manus, skrivit matteprov och kikat på Thomascupen som vi vann riktigt läckert och Joel lyckades bli cupens bästa spelare :D brabra! Nu sitter jag hemma hos pappa och ska tvinga mig själv till att plugga fyysik ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0