Ordförande.

Då har man blivit vald till Europarådets ordförande till nästa år :D ! Najsnajs! Det ska bli riktigt kul och jag har en del planer på vad som ska hända :) Nej men det bli bra. Uppsatsen idag gick käpp rätt åt skogen faktiskt :/ Inte kul alls. Intressant ämne att skriva om dock "Livets språk", hade jag haft mer tid och mer batteri på datorn hade jag kunnat skriva hur mycket som helst! Men nejnej, allt skulle skita sig :S FAN! Aja, fler chanser kommer hoppas jag. Träningen gick också segt, ångrar att jag inte gick med på Body Pump och pressade mig igenom det :/ Nej jag fegade och vågade inte, knasboll! Får bli coreboll imorn eller något efter mötet i stället :)

PLUGG ^^

Kommentarer
Postat av: johanna

vad kul att du blev ordförande:) grattis!

2008-04-16 @ 18:54:14
URL: http://treprinsessors.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0