Inspiration.

Nu tappade jag inspirationen och koncentrationen totalt :/ Har setat med kemin i över två timmar och är lite trött i huvudet ^^ Uppgifterna är typ samma hela tiden och ibland är det busenkelt och ibland svårt och ibland så tråkigt att det finns inte. Tråkigast är att de måste göras för att man ska få in allting i huvudet och jag bör göra dem idag :/ Om inte annat så måste jag göra dem imorn efter att vi har kommit hem ifrån Sthlm. Vilket vi göra relativt sent ^^ Blir nog ingen laserdome för mig iaf, tråkigt nog! Får ta det en helg senare eller något. Jag måste ta mig hem med bussen så jag kan soova och plugga ^^ Skojjskojj. Menmen, någon kopp kaffe nu och jag kanske kan plugga i en timma till iaf. :D

Kommentarer
Postat av: Rajm

Ey vi körde laser igår ju :O dee fett najs :D

2008-04-06 @ 22:43:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0