Fysik.

Nu är det ungefär 4 veckor kvar till riksprovet i fysik och nu har jag äntligen börjat plugga på det :) har setat med optiken idag och skrivit och läst, ungefär 20 sidor fick jag med. 20 sidor av en hel bok på 5/6 kapitel. Brabra. Det kändes bra idag iaf, ska sitta med det imorgon efter coopertestet när jag sitter och väntar på mamma och att mötet ska börja. Fysik är verkligen mitt sämsta ämne, det har inte alls gått bra för mig det här året. Ska iaf kämpa med riksprovet så jag kan få ett G iaf, gärna ett VG men nä - tror inte det.

Men har iaf varit ruggigt duktig idag och pluggat :) Nu ska jag stänga av den här dumburken och krypa till kojs (helt ensam tråkigt nog) och läsa i min europakunskapsbok!

Sky sötnos, finns här - för alltid <3

GODNATT :) !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0