Feel great!

Jag har varit en riktigt duktig flicka och pluggat bra ikväll :) Körde dansterapi med mig själv och åt en chokladruta, drack kaffe, åt en banan och hällde i mig apelsinjuice - energi nog? Och satte igång. Läste europakunskap tills imorn så nu känns det som att jag är hajj på det! Sen blev det skriva av, skrivit drama grejjs i två timmar typ. Roligt faktiskt!

Efter det fick jag massage av min mor, inte så bra som Linn eller Kejn men oj vad det var skönt! Skulle behöva en ordentlig massageomgång på nacken och ryggen - någon?

Vi ska springa imorn, så väskan är packad med löparset och mjukisar till efter - kommer vara lagom mör och oh boy vilken smärta jag kommer ha i ryggen på torsdag :/ Inte bra.. Men det fixar sig!

Nu ska jag dumpa lite jobb på André och sen krypa i kojs - jag behöver sova ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0