Edvardslund.

Det var riktigt härligt att träffa Nille, vi har snackat om så otroligt mycket minnen och allt! Helt underbart. Han är nog en av de få människorna ifrån Torshälla jag faktiskt har saknat, och nu behöver jag inte sakna honom längre :) Najsnajs. Pratade om gamla klassen, tror vi gick igenom alla människor där. Sen om nya klasser, nya upplevelser, intressent, gamla intressen, poesi (mycket mycket bra ämne) och så mycket mer! Bäst av allt, han är lika sms-tokig som jag och han har comviq xD !! Så det blir sms-bombning på hög nivå. Har nog fått tillbaka en av mina bästa vänner. Vi var ju som sagt allra bästa vänner förut. Härliga tider, eller egentligen inte, men ljuset fanns där i form av vänskap :) Så edvardslundskolan förde nog med sig en del bra också ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0