Dansterapi och trädgårdsarbete med lite choklad som pricken över i :D

Dagen har faktiskt var riktigt rolig :D ! Började med en härlig gemensam frukost med mamma och Per-Arne. Sedan en lång härlig dusch så att musklerna blev uppmjukade av värmen, ryggen behövde det ^^ Sedan blev det plugga av! Matte, matte, matte. Tills jag totalt tappa inspirationen och mamma mosade i choklad i mig och sedan drog med mig in i datarummet och satte igång med dansterapi ^^ Vi dansade och rörde oss i säkert 20 min. Grannarna måste ha tyckt det såg rätt så skojj ut eftersom vi i princip bara blundade och hoppade omkring med helt flummiga rörelser :P Men ojoj vad det hjälpte!! Inspirationen kom tillbaka farande illa kvickt så jag pluggade klart.

Fick fnatt när jag var klar med matten och kilade ut med flanellskjorta, jeans och gamla skor och vände jorden i landet, planterade om lite blommor och ett träd åt mamma. Sen tände jag grillen och gjorde tillsammans med mamma en potatissallad åt Per-Arne eftersom vi ska grilla korv :D !! Och vädret idag har ju bara varit super!

Sky fick också åka hem idag den sötnosen. Är orolig, om hon bara kunde ringa <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0