Barfota, bruna ben och fotboll

Denna helg har varit helt underbar, verkligen helt underbar. Tillbringade fredags kvällen med Linn, Robin och Karro - vi spelade fotboll och sprang omkring barfota. Att spela fotboll var helt underbart, lyckan var självklar! Har inte spelat så på så himla länge så det bara kittlade i kroppen av lycka. Lekte lite på stora fotbollsplanen, stod i mål och tvingade Linn till att spela. Sprang omkring i jeans kjol, barfota och jagade bollen. Snacka om att minnen ifrån förr bubblade upp. Kom ihåg en hel del från den fotbollsplanen från den helgen när vi var där med sörmlandslaget och hade uttagningshelg. Det var första gången jag träffade Maja, Lelis, Annso och allihopa andra roliga. Sjukt kul, en mycket bra helg i mitt liv.

Jag lärde mig en knasig snurr grejj i lekparken med Karros hjälp och kvällen avslutades med att jag och Mangs låg och kikade på stjärnorna och pratade på ena sidan av kullen och Linn och Robin gjorde desamma på andra sidan av kullen ^^ Riktigt härligt måste jag erkänna, grymt härligt :)

Sen buss hem till Linn och duns rakt ner i säng. Vaknade sedan och upp och göra sig i ordning och mot Läggesta där mormor och morfar hämtade upp mig. Körde mot Sthlm och jag satt i bilen och sminkade mig och drog på mig strumpbyxor mm. hade inte hunnit klart hemma hos Linn :)

Jennie den muppen har ju fyllt 18 så vi firade henne, smaskig smörgåstårta och annat gott. Fick en hel hög med kläder av henne, som hon inte ville ha kvar. Mycket gult eftersom vi kom fram till att gult inte riktigt var hennes färg :P Passade nog så passar jag i gult xD

Kvällen avslutades i åker med kubb, film och gunga. Nu sitter jag hemma hos Linn här och väntar på att hon ska hitta alla stuff som behövs till mitt hår. Vi ska nämligen färga det :D Äntligen!!! Snart blir jag riktigt vårfin ;)

Men som sagt, en helt underbar helg med personen jag älskar mest på denna jord. Linn B1 Anna Gustavsson, my darling. Helgen fortsätter även spenderas i hennes sällskap, ska sova över en natt till ^^ orkar inte åka hem om man säger så - söndagar och bussar passar inte riktigt ihop :P

Jag har blivit brun förresten!! Har en rand på varje ben eftersom jag sprang omkring i uppkavlade jeans i torsdags :P Men det är najs, bruna Hanna är på G ;)

Ciao!

Kommentarer
Postat av: C A Z Z I S

Godmorgon!! :)

2008-04-27 @ 11:19:41
URL: http://cazzis.blogg.se
Postat av: Anton

Underbart när man känner det lyckoruset!

2008-04-27 @ 11:21:43
URL: http://Indiesponge.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0