B1&B2, cyklar stabilt.

Gårdagen slutade helt underbart! Linn följde med mig hem och vi kilade runt på Åhlens ett tag. Köpte brillor och kläder :D Jag köpte klänningen som jag hittade med Sky i torsdags eftersom jag hade tänkt på den hela dagen ^^ Sen blev det en otroligt intressant cykel tur hem! Mammas cykel är inte direkt den stabilaste om man säger så. Och varken jag eller Linn kan cykla stadigt :P Många härliga pics och filmer :D Haha!

Vi grillade, skrattade och tittade på Armageddon. Damn vilken bra film! Helt otrolig! Linn masserade mig de första 45 minuterna och jag masserade sen henne i kanske lite med än en timma. Vi båda satt och storgrät i slutet av filmen "We win Gracie" - har aldrig gråtigt så mycket till en film förut! Sen blev det sova av, upp vid halv åtta och till bussen vid halv nio så Linn skulle hinna med tåget hem. Jag cyklade hem och stupade i säng ^^ Nu sitter jag färdig och ska strax åka till västerås med min mor och shoppa :D ! Underbart!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Skulle du kunna introducera mig och B2 med varandra?

2008-04-12 @ 13:39:53
Postat av: B1

Minnen, jag säger bara minnen!!! Lastbilen är bäst:P !!!

2008-04-12 @ 14:57:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0