Äntligen blogg igen!

Äntligen kan man skriva blogg!! Helt underbart, har trott att jag ska gå under nästan!

Första april idag, synd bara att fysikprovet inte var ett aprilskämt, det hade varit skönt. Det gick rent ut sagt åt helvete. Jag förstår inte, jag kunde alla frågorna, jag fattade allt. För en gångs skull var jag inte nervös, jag kände mig säker på ett G och tänkte försöka på VG, vad händer - jo det funkar inte! Allt var helt knäppt! Inte så glad för det kan man ju säga..

Hade iaf en trevlig lunch med Krull :) Vi åt på mälaren, kycklingsallad - mumsmums! Hampus och Josefina gjorde oss sällskap efter en stund. Efter provet, vilket var våran sista lektion, travade jag och Linn med Petra hack i häl ner till Ångbåtsbryggan och satte oss, pratade med Hampus och Ylva en stund, de kilade sedan iväg så det bara blev jag och Petra kvar. Vi solade, badade fötterna och pluggade företagsekonomi :) Båda fick något ryck och bara började skratta vid varsitt tillfälle, vi kom nämligen på att vi var lyckliga :) Det var underbart.

Tog fyra bussen hem, köpte spicy hot take away och la oss i stadsparken och pluggade lite till. En rolig sak där var att vi låg och snackade om Benny, eftersom vi båda känner honom. 5 min senare kommer han gåendes :P Vi började skratta och ropade på honom, hade inte träffat honom på länge så det var kul! Sen tjejgrupp, Petra var med och höll koll på dem och sedan hem :)

Vädret är helt underbart, det är vår - på riktigt. Moppeglinen är ute och tutar, inlinesåkarna med sin härliga stil är ute igen, människor kommer i klara färger och de flesta ler :) fåglarna kvittrar, vattnet ligger spegelblankt, solen värmer och himlen är blå - jag älskar det :)

Kommentarer
Postat av: ängel

Förlåt om jag störde igår :P det vad tur att jag inte trillade i vattnet!

2008-04-02 @ 08:42:32
Postat av: Rahm

BENNY :D haha :p

2008-04-06 @ 22:35:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0