Tunisien

Jaha, då har mamma och Per-Arne åkt till Tunisien, faktiskt skönt att bli av med dom om jag ska vara ärlig :) Inte illa menat då men det är skönt att inte ha några vuxna runt en som tjatar hela tiden. Bara få göra allt i sin egen takt. Fast det blir åtta gånger roligare när Hampus kommer sen xD ! Värsta sambo livet i en vecka, förutom det faktum att vi inte är tillsammans då ^^ Haha!

Och jag sitter här och njuter av musiken och mina nya brillor xD det är så sjukt underbart att kunna se allting glasklart!

Menmen, Petra är på G hit nu tror jag, hon skulle komma så fort hon kunde, damn vi har mkt att snacka om! Need a girl talk! Dinner and talking! Blir nog inget plugg ikväll, eller kanske senare, men råplugg imorn iaf! Måste fatta sinus, jag och Hampus får slå ihop våra smarta hjärnor och fatta allt ;) Haha!

"well you're magic he said
but don't let it all go to your head
cause i bet if you all had it all figured out
then you'd never get out of bed
well no doubt
of all the things that I've read what he wrote me
is now sounding like the man i was hoping
to be
I keep on keeping it real
cause it keeps getting easier he'll see
he's the reason that i'm laughing
even if there's no one else
he said you've got to love, yourself"

 ett par av mina nya brills ;)

// Peace, Love & Understanding

Kommentarer
Postat av: Benny

Åh brillor!!! nice ju!
haha!!! sinus, de minns man från ettan!
sin v = motstående katet/hypotenusa o allt de där! :P
//Anonym, äh skit också mitt namn står ju ovanför! xD Äh du vet säkert iaf inte vem det är ;P

2007-10-01 @ 21:44:51
Postat av: Sara

Du är mitt liv Hanna, jag saknar dig. Känns som att jag inte lever när jag inte har dig, inget liv. KOm ihåg att jag älskar dig, hur långt borta du än är elelr hur lite vi än ses eller hörs. Utan dig ingen mig <3

2007-10-01 @ 21:53:19
URL: http://www.sarahaggqvist.blogg.se
Postat av: Sara

Du är mitt liv Hanna, jag saknar dig. Känns som att jag inte lever när jag inte har dig, inget liv. KOm ihåg att jag älskar dig, hur långt borta du än är elelr hur lite vi än ses eller hörs. Utan dig ingen mig <3

2007-10-01 @ 21:56:27
URL: http://www.sarahaggqvist.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0