Tierd ''

Fyyy fan vilken seg dag!!! Ah! Sov på vägen till skolan på bussen, total segt :/ Sega lektioner också, engelskan (isch!) va total seg :S Hade en nativespeaker som förövrigt va halv skotte men ändå, det va sagt. Jag kan inte bara sätta mig ner och snacka med någon så där på order!! Absolut inte på engelska iaf! Eller jo, jag kan men då måste det vara med rätt människor också! Sen Naturkunskapen blev helt knas, Lopen visste inte att vi hade skolfoto vid elva - blev sur för det. Några snackade längst bak precis i början - han skrek åt dom. "hejsan jag heter Lopen och vaknade på fel sida idag"

Skolfotot gick bra, JAG FICK STÅ UPP xD SHOOHOO xD !! Första gången på evigheter!

Sen så hamnade vi på kebaben, dom hade ju värsta bästa snygga nya styyylen där inne! Läckraste väggen någonsin ju ;) Martin spillde ut sin cola på Ylva, jag åt NÄSTAN hela pizzan och jag och Hampus bestämde att han ska bo hos mig nästa vecka om vi kommer på en smidig lösning med busskort xD UNDERBART!

Sen fysik, fattar nada!!! :( Damn det kommer inte alls gå bra.. Efter det, fotografering med Europarådet. Najsigt ;) Fast det va bara 10 av 15 som kom, dålig style!!! Wellwell, whatever ^^

Sen hem, letade fan gummistövlar i en timma!! Finns INGA gummistövlar som är snygga :O AH!! Coop nästa ^^ Haha! Istället för att jag kom hem med ett par coola gummistövlar som planerat så kom jag hem med en ny kofta och en massa garn :P haha!!

Men fatta coolt och skojj om Hampus bor här i 4 dagar xD Fett najs! Laga mat, åka till skolan, blir ju fan som värsta sambo livet fast med en otroligt bra kompis xD ! Haha! Rolig nyhet från Gillberg, Coffa och Natta också xD Damn ;) Men nämner ingenting eftersom Gilberg ska berätta för Hampus imorn :P

Men iaf, åter till det där med sega dagen, jag somnade såklart på bussen hem också!!!!!!!!!! Pratade med Gillberg i telefon tills strax efter Härad, sen måste jag ha somnat illa kvickt för nästa jag vet är att jag är i Eskilstuna och min telefon ringer :P Då va det Gillberg som ringde igen, och tur det för annars hade jag missat min hållplats ^^ haha!

Så som sagt, en förbannat seg dag! Somnade typ på jobbet också...  Damn! :P

"Skänk din dvalas gåta!
Långsamt jag stiger
i det underjordiska
dimmiga vattnet ut
det som osett sköljer
vårt dagslivs rötter,
det som bär
vårt dagslivs skum --
det ur vars mörker
lyfte sig vaknad,
alltför djup för vad tanken vet,
kroppens fina, vördnadsvärda,
mäktiga, mäktiga härlighet."
    -  Karin Boye

"Inne vid den mörknade stranden glider ett ensamt vitt segel,
likt en trevande trött fågel, som söker sig ett skydd för natten,
och uppe i den djupnande himmelen ett ljust skymningsmoln,
drivande viljelöst likt en som just ska somna...

Nu vänder vi tillbaka, vi sömniga barn, till vårt hem här nära intill,
och stryker våra tankar från pannan, och stryker våra gärningar från handen.
Vi lämnar dem att blekna som glömda lekar, vi släpper dem för det som är verkligt
och lutar oss med barns blinda lit mot en okänd mors knä."
                                                        -  Karin Boye

SOOOOOOOOOVAAAAAAA <3

// Hanni Pannani

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0