Home day again ''

Damn vad jag börjar tröttna på att vara hemma nu :/ Skulle egentligen ha åkt till Strängnäs idag för skolfotot, både med klassen och europarådet. Men så klart så ringer Hampus och säger att det är inställt.. IGEN ^^ Underbart att han ringde iaf, för jag hade inte tänk på att kolla mejlen innan jag drog så. Thanks Hampus <3 !

Vad ska man göra idag då? Glo film.. Antagligen. Om man hittar någon bra, vilket jag tvivlar på att jag komme göra men ändå :) Ska nog försöka skriva den där labbrapporten också, needs to be done. Menmen, Sara den sötnosen kanske kommer förbi :) ! My best friend what so ever!

Jag gillar honom, han är så underbart fin, snäll, rolig och allt. Kan lita på honom och det märks att han verkligen bryr sig. Men jag vet ändå inte. Det känns som att någonting fattas, vet bara inte vad det där. Och risken finns att jag upptäcker det när det är för sent. Varför kan inte kärlek vara enkelt? Oj vad livet skulle vara simpelt då! Men ändå, det skulle nog inte vara så skojj. Missa alla "tänk om han gillar mig" och "Ah betydde det där något speciellt?". Det hör till att gå och kära ner sig och inte våga säga något och sen bara förstå att det är ömsesidigt och den lyckan man känner då är ack så underbar. Menmen, jag får se vad som händer :) Helgen är ju här så ;) !


Mia gumman, jag saknar dig så <3


"Well open up your mind and see like me
open up your plans and damn you're free
look into your heart and you'll find love love love
listen to the music at the moment maybe sing with me
Ah, la peaceful melody
It's your god forsaken right to be loved loved loved loved Loved
"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0