Hi there '

Äntligen, äntligen har jag fått fart och fixat bloggen, tog några månader innan jag gjorde det. Men nu är det fixat :) !

Lagom till den underbara fina hösten, gosh jag älskar hösten! Kylan, färgerna, KLÄDERNA xD damn, it's wonderful! Ska snart börja använda mina stickade tröjor och mössor ordentligt. Så underbart! Måste ut med Sara och titta på stjärnor en kväll också, kommer ihåg när vi gjorde det förra hösten. Jag, Sara, Marcus och Ante. Tog en massa filtar och la oss mellan Slagsta och Valhalla och bara låg och tittade på stjärnorna. Grymt häftigt! men ack så kallt, fast det hör till! Måste gör om det! Eller ut och samla höstlöv, torka och sätta in i tavlor! Plocka svamp och bara vara ute.

Måste hitta en fika kompis också, fast måste först hitta tid till fika också ^^ Haha!

Plugget är i full gång också, homework every day! Tänk att något som tar så mycket tid och energi ändå kan få en att vara så lycklig! Har lite svårt att fatta men det är bara att acceptera, ja vad ska man annars göra :P !

Hade mitt första prov på gymnasiet i måndags - Kemi A. Formelbalansering, syror, mm. Har setat och pluggat som ett djur till det och hur är provet upplagt? Joo bara 6 frågor! Jag blev en aningens chockad måste jag säga, menmen. Intressant! Kändes lite lurt eftersom det va 6 relativt lätta frågor på 90 min :/ Menmen, skojj det med!

So, vad ska jag göra den här hösten då? Jag ska njuta, njuta av kylan och färgerna. Ska inte låta hösten bara försvinna som förut. Jag ska ta vara på den :) !

Nä, nu ska jag sätta mig och dejta min matte bok, prov nästa vecka. Och eftersom jag ändå inte kan ta mig till skolan idag pga att min rygg strejkar igen så får jag plugga hemma i lugn och ro :)

Stay cool ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0