Ambulans färd till akuten ^^

Jaa kvällen i går avslutades väll på ett minst sagt oväntat sätt.. Min strejkande rygg blev sämre och till slut krampade jag så mycket att jag inte kunde andas. Och eftersom jag nu har astma så va inte det alls bra! Så mamma ringde det numera icke ovanliga numret 112 och en ambulans kom..! Fast jag gillade inte alls ambulansgubbarna :/ Ena kunde inte köra båren, han körde rakt in i stolpen på uppfarten så det strålade i hela förbannade ryggen, den andra lät förbannat ironisk hela tiden :/ Borde såna människor ens få jobba med sånt här? Nää!! De tycker inte jag iaf. Jag lappade nästan till han som försökte snacka med mig. Och mamma hade setat där fram och tänkt "snart lappar Hanna till honom om inte han håller käften" Det tyckte iaf jag va lite skojj ^^ Fast glömde titta vad det va för nummer på ambulansen.. Illa, tänk om det va nummer 13 som det alltid har varit förut xD Ödet eller vad :P !

Men människorna inne på akuten va bättre iaf, bra det!

Men iaf, där låg jag till slut, i en säng, ihopkurad till en boll (det gjorde minst ont då) med dropp i armen och mamma bredvid. Kul liv man hade då. Jag vill bara dö för det gjorde så förbannad ont!! Menmen, fick en spruta med smärtstillande av en sköterska och till slut fick vi reda på vad det va för fel. Njurbäckensinflammation :/ Tydligen så hade doktorn som jag va hos för två veckor sen ställt fel diagnos, han sa att det va blåskatarr och gav mig medicin för det. Guess what! Det va inte blåskatarr utan urinvägsinfektion. Så den felaktiga medicinen gjorde att allt blev sämre! Ojoj vad sur jag blev!

Menmen, thats life. Nu vet vi iaf vad det är för fel så snart kan livet leka igen =)

Så idag, har jag gjort absolut INGENTING ..! Kul? Nee absolut inte. Har inte ens kunnat titta på film eftersom jag va hemma hos mormor och morfar :/

Så nu ikväll, ska jag dega framför en film eller tre. Slappa och bara tänka på filmen =) Sounds real nice if you ask me ;) I helgen blir det likadant, movie, movie, movie all weekend long ;)

Kommentarer
Postat av: Annaaaa^^

Fan Vad otur Och cpläkare som ställde fel diagnos!! FY Skäms ;) PuSs på NOs

2007-09-21 @ 18:28:15
URL: http://nutsncoffee.blogg.se
Postat av: Linn

Stackars dig! saknar dig grymt i skolan. Hoppas du mår bättre. Pussar och kramar

2007-09-21 @ 18:51:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0