Working..

Det var rätt så segt att jobba idag, var liite för trött för att orka vara social och så. Trots allt det så gick det fint, glömde inte att plocka fram någonting och det gick som på en räls när jag städade. Trist? Ja faktiskt. Men satt och pratade med Jakob medans jag åt mat, trevlans trevlans - han ska tydligen åka till Thailand i en månad och han åker på onsdag. Snacka om lyllo! Satt och kämpade med lite kemi, gasernas allmänna tillstånds ekvation och så.. Jobbigt som bara den, orkade inte. Var för trött i huvudet, men jag skrev i alla fall min miljöbeskrivning. Det helt okay. Karina gillade den!

Jobbade tills halv fem, så nu sitter jag här och halvsover, kanske ska ut och springa för att pigga upp mig? Hm, tål att tänkas på ^^ Måste ju faktiskt testa mina nya löparskor..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0