Usch värsta sego dag :/

Va grymt duktigt och gick upp vid 9, hade faktiskt ställt väckarklockan. Mina planer va typ att gå upp tidigt, äta en snabb frukost, ut och springa, duscha och sen plugga hela dagen. Möjligen träffa Kejn på kvällen. Så här blev dagen: Upp vid nio, äta frukost och läsa fram till halv tolv, duscha, dega runt en jävla massa minuter. Småäta en massa russin ^^ MUMS Och sen glo film med mig själv och chipspåsen ^^ Dampa inte allt för mycket på mig nu men jag fick ett förbannat återfall och åt en glass... Faktiskt en isglass men ändå (A) Inte bra alls.. Menmen, man måste få ett återfall för att kunna sluta helt, eller hur va det Gabbe?? :P

MEN, jag stack ut och sprang xD ! Sprang till mammas jobb, kom dit lagom tills hon slutade. Men vem står utanför om inte Per-Arne, så kunde jag springa i lagom takt bredvid mammas cyklande? NEJ, jag sprang i förväg och de där två kom hem mycket senare än mig! Så jag va ute i ungefär 40 minuter, lite dåligt kanske, men för att inte ha sprungit på väldans länge så va det grymt skönt :) Proud of myself :)

Nu sitter jag här och degar igen, gnäller lite på mig själv för att jag inte har pluggat någe.. Borde verkligen ha gjort det!! Men va fan, min hjärna är trött. Den behöver vila.. Får ta HELA den kommande veckan i stället ^^ Men ska nog iaf få labbrapporten och beskrivningarna gjorda innan helgen är slut :)

Blä, nu är iaf lovet slut :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0