Soft evening

Nu har Anna varit och lekt med min blogg igen, och riktigt bra blev det! Jag menar, en kaffekopp längst upp - hur mer klockrent kan det bli? Najsnajs! Och en kalender lyckades hon med också. Proud of her!

Har legat och glott tv o två timmar, riktigt skönt måste jag säga. Travelers, något nytt program tror jag. Damn good actually! Slappa lite, dricka lite höstglöd och bara chilla. Hur bra kan det bli? Två kvällar i rad också, ojojoj!

Skrev klart naturkunskaps sammanfattningen så snart är jag redo för provet! Inte mycket tid kvar nu. Även kemi provet är på G, synd bara att André inte kom ihåg någe av det, hade flörtat till mig lite hjälp annars ^^ Haha. Kanske kan göra det med matten i stället ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0