Snööö xD

Blev hel lycklig när det började snöa i lördags! Sååå glad! Synd bara att jag va allt för trött och seg för att orka springa ut och göra snöänglar eller något annat snöskojj :/ Hade varit hur skojj som helst.. Igår fick jag inte heller något sådant gjort - hade utbildning hela dagen ^^ Va i kyrkan och hade hur skojj som helst! Fick höra en bra föreläsning om människosyn, av Bengt Arvidsson - präst i Pauli. Intressant, intressant.

Men igår kväll gjorde jag absolut ingenting, eller a - jag skrev ett brev ^^ Va för seg för att orka göra det egentligen men hade inget bättre för mig och inget plugg med mig hem.. Så vad gör man??

Nu sitter jag här i skolan och degar, har nyss varit i matan och ätit bakadpotatis med kycklingröra. Riktigt smaskens faktiskt! Hoppas jag står mig på det ett bra tag - måste stanna kvar ikväll, ett bra jävla tag :/ Europaråd och vi ska baka lussebullar xD !

Yeahyeah, nu ska jag plugga Naturkunskap ^^

Kommentarer
Postat av: Anna^^

pussar i korridoren? :)

2007-11-26 @ 19:26:43
URL: http://nutsncoffee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0