Sleeping beauty

Vet inte riktigt vartifrån jag fick rubriken, har bara gått och tänkt den där meningen om och om igen den senaste timman så jag tog det som ett tecken på att jag bara var tvungen till att skriva ner den någonstans! Och lika knäpp som den så har hela dagen bara varit allmänt knäpp ^^

Jag och Linn satt och snackade om jag vet inte vad under vissa stunder på naturkunskapen. Don't ask me what! Can't remember ^^ Sen hade vi matte prov, det gick väll helt okay! Bara liiite störda betygs gränser:

Max: 56
MVG: 36
VG: 22
G: 12

Galet eller vad?? Men det gick nog bra, I hope! Svarade på allt så jag kan ju ha 15 fel och ändå få MVG :S

Hade lååång rast, 3.5 h, sprang omkring inne på en fin prylaffär och hittade perfekta julklappen till mamma och Per-Arne så ska nog köpa den imorn om jag hinner! (skriver då inte vad det är eftersom min kära moder läser min blogg) Jag, Martin, Henke, Johan och Ylva hamnade i philosoficum och hade riktigt skojj och pluggade grammatik! Grammatik lektionen sen ska vi inte ens snacka om, helt galet! Aj min armbåge säger jag bara...

När jag och Linn sen stod och väntade på min buss började vi snacka om hurvida man kunde äga en stjärna, en tomt på månen osv. eller inte. Vi diskuterade och diskuterade, sen kommer jag så klart med en såå galet perfekt kommentar: Vi kan egentligen inte säga att vi äger till exempel en lyktstolpe eller ett bord, eftersom den lyktstolpen eller det bordet består att de byggstenar som en gång i tiden har ingått i en levande organism. Alltså är lyktstolpens byggstenar sina egna byggstenar och inte våra att bestämma över. Där blev Linn tyst en stund och sa sen: Den där va bra faktiskt! (När jag sen kom hem och berättade den för mamma tittade hon på mig och sa: kommer du alltid att vara så där djup nu?) ASG!!

Har hunnit med att fika med Anna också, trevligt trevligt! Wayne's är våran grejj ;)

Nä nu måste jag duscha, med tanke på att Helena och Rebecca kommer hit efter den där Magnus Uggla konserten så måste jag vara vaken då och färdig duschad osv. Ojojoj, inte mkt sömn här i natt inte! Menmen, ska plååga dom imorgon bitti ;)

Pusshejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0