Slask och regn

Utstötte värsta jublet inom mig själv imorse när jag upptäckte att det snöade, tänkte att jaaa det är snö, kallt och underbart! Sen när jag kommer ut och ska cykla till skolan, är det slask och det regnar spik! Va helt blöt i hela ansiktet och hela jag var vitprickig när jag kom ner på stan, kallt och ruggigt va det! Hemskthemskt! Och på bussen slog det mig, att nej hösten är slut :( Nu kommer den jobbiga tiden mellan höst och vinter, men det är bara att le och fortsätta springa runt ^^

Har förresten kampsport i eftermiddag på idrotten men vet inte om jag kommer klara av det.. Har hur ont som helst i mina handleder, men kampsport är så sjukt roligt! Så jag vet inte.. Ska nog försöka vara med iaf, se hur det går. I hope it will work! Får alltid så ont i handlederna på vintern sen jag överansträngde dom i åttan :/ Damnit..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0