Skriv, skriv, skriv...

Har skrivit en miljöbeskrivning nu, men måste komma igång och bli klar med labbrapporten för naturkunskapen. Måste bara orka sätta mig med det, har dock inte alls lång tid på mig - endast en och en halv timma, sen måste jag vidare till kyrkan. Måste också hinna äta innan, annars svälter jag ^^ Nada bra idé. Nä, tror nog att jag ska käka nu, innan jag sätter igång med labbrapporten (som jag faktiskt vet kommer bli rolig att skriva eftersom jag älskar att skriva labbrapporter). Pasta och någonting kanske...

Kommentarer
Postat av: Emma

Vad tycker du är årets ultimata julklapp? Tipsa gärna i min blogg :) Kram emma!

2007-11-22 @ 16:46:23
URL: http://nordstromemma.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0