Need to study!

Ah, måste focusera på plugget nu, inte tänka på en massa annat! Lite svårt men har inget annat val. Sista dagen att plugga innan provet nästan faktiskt. Men ska nog sitta på söndag medans jag jobbar också ^^ ehum, det lär ju vara lugn och ro där :/ NOT! Menmen, det ska nog fixa sig :) Jag fattar en del av det iaf, mer än vad jag gjorde igår! Stökiometri, inte direkt jordens roligaste kemi kapitel men måste man så måste man ^^

Skolan va grymt skojj idag! Umgicks med Martin hela lunchen, trevligt trevligt! Fick till och med komma hem till honom och se lägenheten xD ! Haha, det va roligt. Sen fick han mig att bli beroende av jetman!! Fyfy.. Not good, men kul är det!!

Nu ska ja plugga kemi, plugg plugg :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0