Löpning

Har inte varit ute och sprungit sen i söndags nu och är grymt sugen på att sticka ut och springa en slinga. Dock regnar det och jag har inga bra löparkläder egentligen. Har bara mjukisar - not good! Kommer hem och hittar stadium katalogen i brevlådan. Öppnar den och hittar en hel sida med kläder för löpare! Bara vill ha! Ett par löpartajts och en schysst träningströja till. Plus ett par bra löparskor. Needs! Har jag råd? Nej.. Så klart inte. Och eftersom jag känner mig själv så vet jag att jag inte kommer sticka och och springa ordentligt förrens jag har rätt kläder. Måste med andra ord komma på en lösning så jag kan köpa lite bra kläder..

Vill ha:
  • NEWLINE W Warm Dry N Tight - 299 kr
  • NEWLINE Wintersweater W'NS - 299 kr
  • SOC Speed LS - 199 kr

  • BROOKS Alpha 4 W - 599 kr

Men avtar regnet så sticker jag ut, annars går jag in till Kjell och lånar roddmaskinen, som egentligen är våran ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0