Labba på lördag eller fredag?

Dilemma igen här. Ska jag till skolan på lördag eller inte? Det är öppet hus och vi får välja mellan att göra våra labbar på lördag eller fredag. På fredagen blir det en kemi lektion med labb och och en fysik lektion med (har en väldigt stark känsla av det) ytterst få personer där. På lördagen blir det två grupper, varav ena har först kemi och sen fysik, för andra är det tvärt om. Plus att en massa nior med föräldrar kommer att få kika på när vi labbar. Så hm, fredag i (förhoppningsvis) lugn och ro, eller lördag med mycket folk och störande babbel?

Lutar åt fredagen, jag menar, måste ju ta mig hit på lördagen annars. Och jag har en känsla av att bussarna går väldigt knas då... Suck.. Fast sluta vid lunch på fredag är ju inte helt fel heller :/ Dilemma eller vad?

(Nu kommer alla tycka, ofta man ens överväger att frivilligt åka till skolan en lördag!! Men är man KFare så är man ^^)

Kommentarer
Postat av: Linn

jag KFare är vi allt

2007-11-06 @ 13:41:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0