I get half of it!

Nu fattar jag ännu mera av kemin! Lyckades faktiskt till slut sätta mig ner och focusera på stökiometrin fastän det var en hel del annat som surrade runt i huvudet ^^ Men det gick fint, satt i 45 min med samma tal innan jag var klar, då så klart upptäcker man att sista svaret var fel, skulle ha fram koncentrationen på tre olika joner och sista jonen hade jag fel på. Så där satt jag i 20 min till innan jag upptäckte felet ^^ Fast det var faktiskt riktigt skojj! det var ett sånt där tal där man måste tänka och hålla reda på allting hela tiden! I love those!

Blir tvungen att plugga söndag också, hann inte med kapitel 10 så :/ Menmen, thats life. Nu ska jag packa väskan tills imorn och sova gott :) Ska bli riktigt skojj faktiskt, vi ska äta wok ;) Najsnajs!

Nattinatti!! (gå och lägg er, skönhetssömn behövs!!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0