Get this in my head please!

Sitter här med Petra och pluggar naturkunskap, vi har ju som sagt prov imorn ^^ Ah, känns ju toppen. Det känns på ett sätt som att jag inte behöver plugga utan kan precis allting, men å andra sidan så vet jag att jag inte kan allting utan behöver plugga en hel del faktiskt. Eller jag kan ju en del eftersom jag skrev den där sammanfattning som tog mig år och dar ^^ Haha..!

Plugget i skolan gick fine faktiskt. Satt med kemin och draglade övningsuppgifter - gick faktiskt bra. För några saker föll polletten ner och jag börjar fatta lite smått. Proud! Men som sagt, det är svåraste kapitlet i hela kemi kursen. Men funderar på att flörta lite med Johan och se ifall han har lust att hjälpa liite.

Jag blev attackerad av mitt lösenord :D ! Ehum, Petra ehum ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0