Fisherman's

Vaknade ännu en morgon med galet ont i halsen, faktiskt värre än igår. Och eftersom vi bara skulle ha repetition på matten och Grammatiken och idrotten hade jag inte fått vara med på så stannade jag hemma.Med andra ord ska jag knarka Fisherman's idag med ^^ Ska strax sätta igång med att råplugga matte tills imorn - matte prov... Sucksuck, är inte pigg på detta prov måste jag säga. Fick också tillbaka kemi resultatet igår - NOT GOOD! Gick käpprätt åt skogen, helt seriöst..! Inte bra alls.. Men nästa prov, då jävlar ;) Bindningslära är ju intressant!

Nä nu väntar matteboken och alla spännande tal ;)

Pusshejs!

Kommentarer
Postat av: Anna^^

OJOJ ! Alla spännande tal! Låter myysigt =)

2007-11-28 @ 16:04:12
URL: http://nutsncoffee.blogg.se
Postat av: Annoula

Ouufff... Håll dig hemma i morgon med karln, jag vill inte bli sjuk ;)!

2007-11-29 @ 09:55:41
URL: http://annoula.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0