Damn I am good., alla helgonsdag, Farfar Erik <3

Ojojojojoj vad jag har varit duktig idag xD !! Skrev labbrapportne, bokrecensionen på Gömda av Liza Marklund samt bokrecensionen på Hanging on to Maw av någon kvinnar jag inte kommer ihåg namnet på (A) Känner mig stolt xD !

Va även på kyrkogården med mor min.. Tände ljus för Farfar Erik och Farmor Karin... Det kändes, det var tungt. Rakt in i hjärtat gick det, alla minnen kom fram. Hans 101 födelsedag, hans sista julafton, hans lägenhet i Edvardslund, hans gamla lila luddga filt och hans min när jag ville ha den, sista gången jag såg honom i livet, när jag såg honom ligga där helt kallt och tom, hans begravning, han och hans blomster i Flacksta. Jag saknar honom något förbannad. Och sen alla ljus, det var ju första gången - en alla helgona helg utan honom. Första gången jag fick tända ett ljus och lämna in dikt åt honom bland alla andra tusentals ljus. Älskar dig Farfar Erik, nu och för alltid. Jag vet att du finns i mig <3

Cyklade senare iväg med Petra till kyrkogården vid Slottsskolan och mötte Vendela, Nic och Robert. Vi tittade på ljus och stod och snackade i lite mer än en timma :) Jag och Petra cyklade sen vidare och hamnade hemma hos Sebbe igen ^^ (vi hade varit förbi där en sväng innan kyrkogården) Det va lite folk kvar; Meng, Emil, Johan, Krille, Frid, Sebbe så klart och Niklas. Sen va någon blond fjortis med något som kanske ska kallas tröja där också. Men vi lyssnade på musik och hade hur skojj som helst xD Har en massa musik jag ska fixa nu ;)

Men nuuu ska jag sova xD Sleeep tight ;)

Peace out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0