Christmas and spring at the same day??

Hm, vaknade upp hos mormor och morfar vid åtta i morse och det kändes precis som jultider! Vet inte alls varför men det kändes bara som det. Kan det kanske bero på att vi skulle baka pepparkaksdeg den dagen? Eller att det va kyligt i rummet och mormor väckte mig. Eller ...  A, nä jag vet inte faktiskt ^^ Sen när vi väl satte igång och bakade degen, doftade det jul och jag va i himlen "ängel"

Jag och mormor åkte sen till Tuna Park och glodde runt, jag provade en massa röda klänningar, och det kändes ännu mera som JUL xD ! Haha, sen köpte vi en julkrans till dörren och en massa stenar som mormor promt skulle ha ^^ Och hemma igen sen så kändes det som vår!! :O Jag och mormor gick ut och krattade löv, so nice, I really like that :) ! (jag vet att det är bonne varning, ehum Ramen, men va fan, de är skönt xD !) och det va varmt, fåglarna kvittrade och ah, it felt like spring :)

Sen plugg, plugg och plugg. (förlåt Petra för att vi inte sågs, jag lovar att du ska få en hel annan dag) Hamnade fan i kyrkan iaf :/ blev dit tvingad av Kejn och Kejn, hade faktiskt skojj :) Det va skönt att slappna av iaf.. Somnade nästan när jag låg på Kejns mage, myyysigt :) Vann förresten tävlingen xD ! Jag hittade mest "läskiga" saker som Minna och dom hade gömt, fick en godispåse med godis och en nyckelband, gav godiset till Kejn som då redan hade lånat ut sin tröja till mig "ängel" men behöll nyckelbandet :) det stod "du är värdefull" på det, och det stämmer crazy bra xD !

One suprise though - MIA OCH PATRIK ÄR TILLSAMMANS IGEN xD !! Dom blev tydligen det i tisdags efter att jag och Mia hade sagt hej då, happy for them xD ! Och Kejn hade dumpat sig tjej, finally (A)

Men vet inte längre, känns som att jag är på väg längre och längre bort hela tiden, har jag något gemensamt med folket där nu för tiden? Känns inte som det.. Har inte ens några att åka dit för att träffa.. Eller joo, Kejn x 2 så klart :) Och AC, men annars? Njaaa... Joo Patrik of course, can't forget him! Men annars? Nää inte direkt :/ Ska ändå försöka, tills det inte går längre. Men kommer vara lycklig iaf :)

Har aldrig mått så här bra förut! Fattar inte hur happy man kan bli av skolan! Ah, måste träffa alla snart igen! Lider ihjäl snart !! <3

Btw, JAG FICK MVG PÅ MITT GRAMMATIKPROV xD !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! HAPPYFACE xD !

"Du vet väll om att du är värdefull
att du är viktig här och nu
att du är älskad för din egen skull
och ingen annan är som du"

// Christmas kind of girl ;)

Kommentarer
Postat av: Anna^^

Du ska baka pepparkaksdeg?.. Sist jag kollade bakade man pepparkakor . X) TokER

2007-11-02 @ 12:49:33
URL: http://nutsncoffee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0